vrijdag 9 september 2016

Featherweight Onderhoudsworkshop en een Bee.

De eerstvolgende Featherweight Onderhoudswokshop is op zaterdag 24 september in Overloon, bij Quilt it and Dotty. 
Als je erbij wilt zijn, geef je snel op want vol is vol en het is bijna vol!

Mocht je nog geen Featherweight hebben, maar wel geinteresseerd zijn en alvast een workshop willen doen, dan kan je eventueel van mij voor een klein bedrag (€10) een machientje lenen. Mail eerst even met mij of ik nog een leen-Featherweight heb en geef je daarna op bij de quiltwinkel voor de workshop.
 
Bij aanschaf van een machientje bij mij krijg je het bedrag voor het lenen weer terug, tot een half jaar na de workshop.
Ik ben nu ook een Featherweight aan het testen die al gereserveerd is als leen-exemplaar en het is een geweldig machientje, dus dat komt helemaal goed!

En dan is op zaterdag 17 september de maandelijkse Featherweight Bee bij De Quiltmuis in Oosthuizen. Wil je dat ook eens meemaken, kijk dan op de website van De Quiltmuis. Daar ben ik zelf ook aan het naaien, het is altijd gezellig en iedereen is bereid je te helpen met je machientje of je werkstuk. Vrageb stellen mag natuurlijk altijd!

Morgen heb ik een hele andere activiteit, want ik ga met Zoon1 op stap. We gaan samen een workshop RIetveld-meubels-maken volgen. Krijgt hij zomaar twee stoelen erbij. Als het goed gaat natuurlijk!

Nu naai ik weer een stukje verder. Geniet van de zomeravond!